Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ho

Schandalige behandeling na 4 jaar klant bij centraal beheer

Beste ckleingeld,

te zot voor woorden uw verhaal.
u betaalt altijd netjes op tijd. vervolgens brengt u een wijziging in uw polis aan en raakt de extra rekening tussen wal en schip. het resultaat is dat u, volgens de verzekeraar, 1 dag te laat betaalt.
u biedt ook nog netjes uw excuses aan hiervoor.
omdat u een claim heeft ingediend zoekt men dus een reden om er onderuit te komen. de nog openstaande factuur kan centraal beheer u niet zeggen als u de claim indient, maar wel op het moment dat men denkt 'bingo, we hebben een reden om niet uit te hoeven betalen'.
alsof centraal beheer als ze uit moeten keren nooit een keer te laat uitkeert. daar geloof ik helemaal niets.

en verzekeraars en banken zich maar afvragen hoe het toch komt dat hun imago zo slecht is. het zal niet veel verbeteren ook als men zich zo blijft gedragen.
de keuze is aan u, ik zou denk ik snel weg zijn bij centraal beheer.