Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pi
pieterwolters - 27-06-2014 07:05:22
Garantie & Verzekeringen

Schandalige behandeling na 4 jaar klant bij centraal beheer

[quote=fury schreef op donderdag 26 jun 2014, 18:47]
uiteraard lees ook ik de voorwaarden wel een keer (vluchtig) door om de belangrijkste punten te controleren... wat ik probeer te zeggen is dat als ze ergens onderuit willen komen ze meestal wel iets vinden of anders kunnen uitleggen dan dat jij dacht gelezen te hebben.

maar om een lang verhaal kort te maken, een bedrijf (of persoon) dat de "regels" dusdanig letterlijk interpreteert zou ik geen zaken mee willen doen. zeker niet als er tussen het moment dat betaald had moeten worden en er betaald is minder dan 24 uur zat.

dan ben jij vast de ideale werknemer. ja, je hebt volgens de regels wel recht op vakantie, maar je moet dat niet al te letterlijk nemen. je kunt ook wel gewoon komen werken natuurlijk. en dat salaris op de volgens de regels afgesproken datum kunnen we ook wel een keertje overslaan. ik zou als werkgever niet met een werknemer zaken willen doen die z'n contract zo letterlijk neemt.