Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pino123
pino123 - 27-06-2014 10:11:51
Garantie & Verzekeringen

Schandalige behandeling na 4 jaar klant bij centraal beheer

@fury,

draai het eens om.... u vraagt de verzekeringsmaatschappij om soepeler om te gaan met de voorwaarde, aangezien u deze minimaal leest. werkt het ook zo andersom? ach uw telefoon is beschadigd.... het duurt maanden voordat er wat geregeld wordt, maar ja u als consument moet ook gewoonweg even soepel omgaan met voorwaarde...

u gaat daar toch ook niet mee akkoord? nee, u stelt dan ook dat de verzekeringsmaatschappij de regels nakomt zoals deze in de av gesteld zijn. en dit is waar ts nu mee geconfronteerd wordt, niet betalen/te laat betalen is geen dekking.