Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

crewmember
crewmember - 30-06-2014 10:27:21
Computers & Telefonie

Civiele procedure tegen tele2 en bosincasso

Het staat ook in hun voorwaarden dat je zelf je datagebruik moet bijhouden, end at er geen rechten verleend kunenn worden aan het door hun aangegeven krediet limiet. (ik neem aan dat hier ook hun waarschuwings smsjes onder vallen)

de hoogte van de kredietlimiet kan opgevraagd worden bij tele2, doch hieraan kunnen geen rechten worden ontleend. indien de kredietlimiet wordt overschreden heeft tele2 het recht om aan de klant een tussentijdse factuur te zenden en/of de dienst op te schorten.
https://www.tele2.nl/wp-content/uploads/2013/08/490.3215-av-vaste-telecommunicatiediensten-preselect-cpdf.pdf">link

je kan de volgende keer bijvoorbeeld hi nemen. daar ga je bij je limiet gewoon naar 50% snelheid voor de rest van de maand en dat is dan alles. geen extra kosten.