Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gi
gipsy32 - 03-07-2014 03:48:18
Elektronica & TV

Onnodig met kosten opgezadeld

Goede dag,
het volgende ,ik heb en half jaar geleden en samsung led tv gekocht bij de mediamarkt.na thuis komst zag ik al en klein zwart streepje niet echt storend, na 6maanden was het erger geworden. dus samsung gebeld.. kort erna en afspraak met selectro bv , na en paar dagen stond hier en monteur op de stoep, de monteur stelde zich netjes voor en echt super netjes gaat de man meteen aan het werk, het ging echt netjes het led scherm was zo vervangen , na een paar dagen was er iets anders aan de hand , dus weer en afspraak gemaakt en alweer was het zo gefikst. en echt elke monteur doet zijn uiterste best en ook via de telefoon mega netjes wordt je behandeld , en elke vraag wordt goed beantwoord . na en tijdje tv vertoonden weer kuren dus weer bellen met samsung en echt ook mega netjes was er meteen en afspraak met selectro bv , helaas moesten ze de tv mee nemen, wat best vervelend kan zijn voor vele van jullie maar netjes en leen tv gekregen echt super service van hun, kijk mensen vele van jullie gaan tekeer van samsung en selectro dit of dat, maar vergeet niet jullie mogen ook blij zijn want bij welk merk heb je huis bezoek en reparatie bij je thuis ,daar komt ook nog bij als garantie dingen niet lopen zoals wij nederlanders het willen zien dan maar media erbij halen. maar het is zo elke garantie geval is iets wat de wet der nederlanden heeft vast gesteld ik heb twee jaar rechten gestudeerd en geloof mij het is heel vaak de wetgeving die het probleem is als het om garantie kwestie gaat. in vele gevallen die ik nu gelezen heb op de forums gaat iedereen zo tekeer terwel het juist is dat het altijd goed komt en geduld is er niets bij. de mensen van selectro doen hun best en gaan er echt niet vandoor met je tv, en dat het even kan duren oké geduld mensen, hun doen alles in opdracht van samsung delft en het is niet dat er 1 iemand en storing heeft nee er zijn meer mensen en dat kan niet meteen geregeld worden. en selectro bv stuurt en aanvraag naar samsung en daar bekijken ze elk probleem op zich.. en komen uiteindelijk met en terug koppeling naar selectro of het verkoop punt van aanschaft van u product. dus en oplossing komt er altijd. maar het is natuurlijk vervelend maar mensen aan elke appelboom zitten rotten appels dat is ook met massa productie er kan altijd en fout zijn maar om daar de hard werkende mensen op aan te vallen vindt ik niet netjes. en voorbeeld u vindt het ook niet leuk als u aangevallen wordt door frustratie van iemand terwel u een opdracht uitvoer van u werkgever, terwel je aan regels vast zit die de staat heeft gemaakt zowel voor u te beschermen zowel en bedrijf te beschermen. dus wees volwassen en gedraag je tegen mensen die u apparaat probeert te maken . onthoud mensen maken fouten u ook en misschien bij elk geval op zich kan en foutje ontstaan maar om hun zo uit te maken nee vindt ik en vele met mij niet netjes houd de eer aan je zelf. en kassa, rader, consumentenbond zijn goed voor klachten en het is super dat het bestaat maar alleen trappen tegen bedrijven is ook niet alles zijn dingen niet netjes dan is het goed dat hun juridische raad geven en aandacht maar dit is in vele gevallen ook terecht maar in vele gevallen ook niet m.v.g. stefan
bedankt samsung en selectro bv voor de snelle service groet stefan