Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ke
kerstdag - 03-07-2014 16:21:08
Huishouden & Energie

Eindafrekening een half jaar te laat

Klopt helemaal. als je ze belt, geven ze een antwoord wat nergens op slaat (niet onderbouwd). komen hun verplichtingen niet na. (na maximaal 2 maanden een jaarafrekening) en bij ieder telefoontje krijg je hetzelfde antwoord. (over 2 tot 3 weken krijgt u hem binnen) op mails reageert men niet. snel overstappen lijkt mij zinvol. een leverancier welke er administratief een puinhoop van maakt zit ik echt niet op te wachten. en? het levert ook nog een voordeeltje op. bovendien betaalt iedere leverancier de boete, indien ze dit in rekening brengen. waar wacht ik dus op? ben inmiddels overgestapt met een beloning van 100 euro. weg dus met electrabel!

=sjaaklemmers schreef op donderdag 3 jul 2014, 15:40: na even rondkijken op internet blijken jullie niet de enige te zijn met http://www.energie-ervaringen.nl/electrabel-energie-ervaringen">negatieve ervaringen over electrabel. het blijkt dat het wachten op de jaarafrekening niet de enige klacht is over electrabel. daarna gaan ze ook nog eens niet in op de klachten over die jaarafrekening.