Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

de
de beer - 03-07-2014 23:32:09
Computers & Telefonie

Hoog verbruik electriciteit

Na een lange periode zijn wij nu eindelijk in het gelijk gesteld door onze netwerkbeheerder enexis.
dit heeft wel veel doorzettingsvermogen van onze kant gevraagd, zijn echt wel een periode van kastje naar muur gestuurd door verschillende personen van deze afdeling.
hebben nu excuus gekregen en een dinerbon

boxer5 had gelijk dat bij onze meter het telwerk niet meer goed werkte waardoor deze extreem hoog verbruik registreerde.

wij krijgen een correctie van 5 jaar van de netwerkbeheerder en ben nu bezig met onze leveranciers om het teveel betaalde bedrag in deze periode terug te krijgen.
ook hebben wij nieuwe meters gekregen. tevens hebben wij hiervoor de betaling terug ontvangen en ook het bedrag voor het ijken is terugbetaald door de netwerkbeheerder.

ik wil graag iedereen bedanken die heeft gereageerd op mijn vraag. door deze reacties wisten wij dat het probleem niet bij ons lag en hebben wij vol gehouden dat er iets niet goed was bij de netwerkbeheerder.