Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

lekkerisdat
lekkerisdat - 04-07-2014 16:00:03
Auto & Vervoer

Ns maakt opzegging vanuit buitenland moeilijk

Het is een business core van ns om mensen vaker naar het 0900 nummer te laten bellen, dit brengt alleen maar extra geld in het laatje, moet je dus niet doen.

je kunt via 'eva' "gewoon" online opzeggen. het is omslachtig en onvriendelijk gemaakt maar het gaat wel. echter is het zo dat ook dit meestal niet in 1 keer verwerkt wordt en meerdere keren van contact leggen nodig is.
service van ns is echt waardeloos en de ceo (timo huges (met auto + chauffeur)) kan het zich geen ene moer interesseren, aangezien die simpelweg niet op klachten/suggesties reageert. denk dat komende decennia hetzelfde blijft, en het plebs kan jaarlijks maar meer gaan bijdragen aan de ns, ook de niet reizigers..