Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

boppe1943
boppe1943 - 05-07-2014 20:39:44
Elektronica & TV

Canal digitaal verhoogt kosten extra kaart met 300%

Ja, schandalig! u krijgt de komende vier weken wel de mogelijkheid om het abonnement voor de extra smartcard of smartcards op te zeggen. aan een hoofdabonnement mogen cdl-klanten maximaal 2 extra smartcards koppelen. naast de maandelijkse abonnementskosten dient men ook de smartcard van ca. 40 euro zelf te kopen. maar dat stond waarschijnlijk ook al in die e-mail. u kunt contact opnemen met cd, maar ze zijn zuinig en onduidelijk met hun contactgegevens. die moet je maar via "veel gestelde vragen" zoeken, maar een antwoord is er niet. bellen kan à raison van 1 euro per minuut (!!!) via een 0900 nummer. dit is het directe nummer van cd: 035-6466884. ik zou zeggen: massaal bellen! een brief kan ook: cd klantenservice, postbus 444, 1200 jj hilversum.