Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mo
moliertje - 08-07-2014 23:47:05
Auto & Vervoer

Home24

Ook hier al bekend met home24, begin juni een kast bestel a €420,-.
zoals beloofd binnen 7 werkdagen een mailtje, "uw bestelling is bezorgd bedankt voor uw bestelling".
nog geen half uur later belt dhl, we zijn bij u langs geweest, heb geen bezorger gezien of gehoord.
na vele afspraken met dhl die zij niet na kwamen, melden zij ineens dat de kast beschadigd is en deze is terug gestuurd naar home24 en dat zij nu moeten wachten op antwoord van home24.
een week later staat er ineens een pakket voor de deur, dit blijkt een deel van de kast te zijn, maar ook zwaar beschadigd.
na 2 weken nog steeds geen antwoord en dhl zegt dat zij ook niets kunnen doen..
home24 al op verschillende manieren proberen te bereiken, geen reactie niets, helaas hebben zij ook geen telefoonnummer. we zijn ten einde raad en bang dat we naar ons geld en kast kunnen fluiten.
ik denk dat ik toch verdere stappen ga ondernemen, iemand tips?

bedankt!