Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

aurora1
aurora1 - 10-07-2014 10:56:13
Computers & Telefonie

Internet explorer werkt niet meer.

Welke browser gebruikt u als u op internet (google) iets intikt? is dat ie of een andere browser (bijv. firefox of google chrome)?
als het probleem alleen optreedt als u een link in een nieuwsbrief aanklikt dan kan het zijn dat ie niet (meer) als standaardbrowser ingesteld staat. dan ie weer als standaard browser instellen.
probeer anders eens ie te resetten.
lees ook even http://windows.microsoft.com/nl-nl/internet-explorer/which-version-am-i-using#ie=other">klik hier door.