Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Cookies
Cookies - 10-07-2014 02:50:02
Elektronica & TV

Actie senseo twist

[quote=endemion schreef op donderdag 10 jul 2014, 02:44]en anders kun je er ook meteen op aandringen dat ze 'm terug nemen en dat je je volledige aankoopbedrag (dus inclusief bezorgkosten als dat los berekend is) terugbetalen.

daar hoef je helemaal niet op aan te dringen, want het (ongebruikte) artikel mag gewoon teruggebracht worden in de winkel. bezorgkosten krijg je ook terug.

online aankopen beneden het aanschafbedrag van € 129,95
u kunt artikelen die u via de website van blokker heeft aangeschaft waarbij het aankoopbedrag onder de € 129,95 ligt op twee manieren retourneren:

1. in een filiaal van blokker
de winkel zal u verzoeken om de (uitgeprinte) factuur van het te retourneren product te tonen. u krijgt direct uw geld terug inclusief de door u betaalde oorspronkelijke verzendkosten of u ruilt het artikel om tegen een ander artikel.

2. naar blokker opsturen via de post
u kunt zelf het artikel per post terugsturen naar blokker, wel adviseren wij u om eerst contact op te nemen met de blokker klantenservice. het artikel moet binnen 30 dagen geretourneerd zijn, met bijgevoegd een retour & garantieformulier.
de klantenservice verzorgt de restitutie van het betaalde bedrag binnen 30 dagen na ontvangst van het artikel of binnen 30 dagen na aanmelden van het artikel, afhankelijk van de manier van retourneren. u ontvangt per e-mail bericht wanneer het bedrag op uw rekening wordt bijgeschreven.