Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

da
dagogert - 11-07-2014 13:51:48
Winkels & Webshops

Hamburger lidl

Iedereen die reageert heeft het over bewijs, kassabon, vergoeding enz. er is hier maar een bewijs geleverd: "lidl geef geen ene snars om zijn klanten"! en lidl is ook een heel groot (duits) bedrijf dus men heeft geld en kennis genoeg om te weten dat u geen juridisch traject in gaat. ten eerste kost het veel geld (zelfs als je het zelf doet, zonder advocaat, ben je sowieso €420 kwijt) en ten tweede is de bewijslast zeer lastig. de kosten voor de procedure versus de kosten van de kies liggen in geen verhouding. maar...
lidl had uw klacht wel netjes kunnen oppakken, bijv door uit te leggen waarom ze geen vergoeding geven, meelevend zijn, sorry zeggen, bloemetje sturen of wat dan ook. maar helemaal niets dus. kijk, en vind ik nou schandalig! voor u is €300 veel geld en u bent boos. een menselijke en aardige reactie zou dus normaal moeten zijn.
weet u wat? vanaf nu straft u lidl door er nooit meer boodschappen te doen en iedereen die ook vindt dat lidl zijn klanten schofterig behandeld idem dito. dat is namelijk de enige taal die ze wel snappen: omzetverlies. daarnaast adviseer ik om het verhaal ook te melden op facebook, twitter enz. inclusief alle reacties en te verbinden met hun bedrijfspagina's zodat ze kunnen lezen wat u over lidl te vertellen heeft. misschien is er toch nog een menselijk gezicht ergens in die organisatie die het wel snapt. in elk geval heel veel sterkte!!!