Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

fr
fransmulch - 11-07-2014 18:10:10
Computers & Telefonie

Weet iemand wat yebbi voor een spam is?

Geachte klant van yebbi,

onlangs hebben wij u een overzicht met uw openstaande rekeningen toegestuurd. helaas hebben wij tot op heden geen betaling van u mogen ontvangen. wij verzoeken u daarom het openstaande bedrag binnen 10 dagen aan ons over te maken. helaas zijn wij anders genoodzaakt de wettelijke rente en incasso kosten van 15% van het totaal bedrag met een minimum van 40 euro aan u door te bereken, alsook zullen we uw dosier doorsturen aan credifin-nederland b.v. incasso om de vordering verder te incasseren met alle bijkomende kosten voor u.

u kunt het openstaande bedrag gemakkelijk overmaken via ideal en onze vele andere betaal methodes.


boekingstekst factuurnr. datum te betalen betaald saldo

deelname yebbi 84949 27-06-2014 -22,98 eur
ordersaldo -22,98 eur

uw saldo: -22,98 eur

reeds overgemaakte bedragen en retouren zijn tot en met 27-06-2014 (onze boekdatum) verwerkt. mocht u de betaling reeds aan ons hebben overgemaakt, beschouwt u dit schrijven dan als niet verstuurd, bent u het niet eens met de factuur? belt u ons dan op onderstaand nummer.
heeft u nog vragen? u kunt ons telefonisch bereiken van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 22:00 uur op 0909-4133500 onder box-nummer: 112747.



klik hier om uw openstaande saldo online te betalen!


met vriendelijke groet,



thomas de groot

afdeling finance yebbi