Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
mams157 - 11-07-2014 20:35:03
Computers & Telefonie

Weet iemand wat yebbi voor een spam is?

[quote=annemieke24 schreef op vrijdag 11 jul 2014, 20:09]ik zit met precies hetzelfde probleem.
sinds enkele weken krijg ik mails van yebbi waarin ik op een link moet klikken om mijn aanmelding te bevestigen, ik heb steeds deze mails weggegooid tot ik vandaag 3 mails kreeg met allemaal aanmaningen. ik schrok hier best wel van, waarop ik besloot om te gaan bellen naar het nummer wat onderin de email stond. ik heb welgeteld 5x gebeld, de eerste keer nadat ik mijn boxnummer (wat ook onderin de mail staat) heb ingevoerd ging de telefoon over werd er opgenomen waarop ik op de achtergrond hoorde dat diegene buiten liep en er gelijk werd opgehangen.
ik heb direct weer gebeld, en toen kreeg ik een bandje dat alle medewerkers in gesprek waren en ik z.s.m zou worden doorverbonden. eenmaal doorverbonden werd gelijk de verbinding verbroken, elke keer dat ik weer belde.

ik heb zojuist in mijn mail gekregen en tot mijn verbazing zaten er weer 3 mails tussen van yebbi maar nu ondertekend door thomas muller i.p.v. thomas de groot.

er stond het volgende in:

geachte leden van yebbi,



wegens onderbezetting in ons call-centrum hebben we een pagina gemaakt waar u direct uw account kunt opzeggen, klik hier om er heen te gaan, dit moet helaas wel tegen een kleine vergoeding, als u het gratis wil kunt u het beste ons bellen, het nummer vindt u hier.

als u via bovenstaade link uw account direct laat opzeggen dient u wel rekening te houden met een verwerkingstijd van maximaal 4 weken, wilt u uw account direct opzeggen kunt u beter bellen, als u uw account direct laat opzeggen is er ook een risico dat uw aanmelding niet doorkomt door de drukte, dit zou zonde zijn omdat het u dan toch weer 2,50 heeft gekost, daarom adviseren we u ons te bellen, vanavond zullen we met meer mensen in ons call-centrum zijn om uw oproepen te beantwoorden.



met vriendelijke groet,



tomas muller


zijn er nog meer mensen die deze ervaring hebben?

met vriendelijke groet,
annemieke