Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tot15karakters
tot15karakters - 12-07-2014 12:13:39
Winkels & Webshops

Hamburger lidl

Het doosje is nodig voor onderzoek.
als er nog een rest van dezelfde partij in de winkel is kunnen ze die terug halen uit voorzorg en onderzoeken.

meestal zijn dit soort voorvallen in meerdere doosjes terecht gekomen.
ook het steentje willen ze graag, want vaak is het en stukje bot.

de kassabon is slechts bewijs van aankoop maar zij willen de fabriek verantwoordelijk stellen en met teruggehaalde erbij een claim indienen en zo u schadeloos te kunnen stellen.

na breken tand was het doosje met productie code en vaak ook nog de tijd erbij voor hun belangrijk.
niet alleen lidl maar alle winkels moeten zo claimen bij de leverancier.