Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 12-07-2014 15:09:58
Huishouden & Energie

Ikea service?

Niet om het een of ander, maar ikea zet bij elke klacht op klacht.nl het volgende

we zullen de melding op klacht.nl sluiten. het feit dat we deze klacht op klacht.nl op 'opgelost' zullen zetten, betekent uiteraard niet dat ikea niet meer met je melding aan de slag zal gaan, maar dat wij je via dit forum helaas niet direct kunnen helpen.

dus ikea bepaalt dat het 'opgelost' is, zonder dat de klacht op dat moment ook daadwerkeijk is opgelost. de afloop van de klacht (en of die correct is afgehandeld), blijft in nevelen gehuld.

dat is de narigheid met klacht.nl het bedrijf hoeft alleen maar te reageren, niet ook daadwerkelijk op te lossen. ook al staat er bij de klacht 'opgelost'.