Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

aurora1
aurora1 - 12-07-2014 16:44:55
Computers & Telefonie

Wel verbinding geen wifi

Nog wat gokjes....
heeft u als u de tab met een kabeltje met de pc verbindt ook geen internet via wifi op de tab?
als het thuis eerst wel werkte zou het kunnen zijn dat intussen een update van het besturingsprogramma van de tab en/of een update van de router geweest is die nu thuis roet in het eten gooit.
of dat een update van een app hinder geeft, of als u in die dagen een nieuwe app geïnstalleerd heeft, dat die mogelijk thuis de problemen veroorzaakt?
heeft u al eens een andere browser op de tab geprobeerd?
zowel de tab als de router bijv. een 10 minuten uitgezet en erna alles weer aangezet?
eventueel voor de zekerheid de tab gescand met bijv. de app avast free?
u zou volgende week eventueel hulp via de chat van acer kunnen vragen http://acer-nl.custhelp.com/app/chat/chat_launch/">klik hier, anders ermee terug naar de winkel voor hulp.