Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

diumenge
diumenge - 13-07-2014 12:49:28
Huishouden & Energie

Ikea service?

@gompy2 ik heb totaal geen aversie tegen ikea, geen idee hoe je daar bij komt.

ik vind de "service" die hier geboden wordt door, in dit geval, ikea beneden alle peil. zeven weken moeten wachten op een reactie op je aanspraak op garantie is wat mij betreft niet iets waar andere bedrijven van moeten leren. dit verwacht ik wel van dit soort grote bedrijven, en daarom zou ik er best een billy o.i.d. aanschaffen, maar geen keuken.

nogmaals dat is gewoon een persoonlijke mening, net als dat ik geen computer bij de aldi of lidl koop en geen verzekeringen bij de hema om maar wat voorbeelden te noemen. ik kom echter wel graag bij die zaken voor mijn dagelijkse boodschappen of huishoudartikelen.