Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 13-07-2014 15:39:49
Computers & Telefonie

Upc alles in 1 pakket

Zou u kunnen zeggen wat het aanbod van upc precies inhoudt? is het het basispakket, het powerpakket of het extra power pakket? is het goedkoper dan het normale aanbod op de site van upc?

er is een maand opzegtermijn, dus als u wilt overstappen naar upc, geef dan uitdrukkelijk aan bij upc dat u pas over een maand daar een abonnement wilt hebben. controleer dat bij de orderbevestiging! daar gaat nogal een iets mis. hebben ze het niet goed gedaan, meteen klagen. het liefst per mail.

wat upc doet is het volgende, ze sturen het pakket een paar dagen te vroeg (dus eerder dan de maand) en laten u ook al op dat moment betalen. u zegt aan de telefoon, dat u per 15 augustus wil overstappen. u krijgt dan een mail dat het per 14 augustus ingaat en vervolgens krijgt u de doos per 11 augustus. zo ging het althans bij mij. ergerlijk dit soort praktijken.

wat er bij mij fout ging was de telefonie. terwijl mijn nummer al was overgezet naar upc bleef mijn contract bij tele2 doorlopen. upc had wel het nummerbehoud gedaan, maar niets afgezegd bij telew. dus controleer nadat u zich heeft aangemeld bij upc of die opzegging van uw telefoon ook daadwerkelijk is geschied bij tele2.

tele2 weigert een schriftelijke bevestiging te geven van de opzegging van uw telefonische abo. daar doen ze niet aan, zo zeggen ze. dus bel nog een paar keer of het echt goed zit. op een gegeven moment staat het daadwerkelijk in het systeem. als de mogelijkheid zich voordoet, neem het eerste gesprek met tele2 waarbij u uw telefoon opzegt op.

voor de overgang van internet kpn, dat kunt u geheel op eigen houtje doen, maar ook door upc laten doen. controleer ook dat weer bij kpn.

verder zijn er over de horizon die bij het power en extra powerpakket hoort, veel klachten. maar er zijn ook tevreden klanten. de gewone mediabox (bij het basispakket) is doorgaans goed.

de internetsnelheid is erg goed van upc. de tv prima en de telefoon ook.

als het allemaal eenmaal in kannen en kruiken zit, vind ik upc persoonlijk een prettige provider. wel vaak reclame per mail of je je abonnement wilt uitbreiden en of je geen zin om die of die film te gaan kijken. tegen betaling natuurlijk. ik vind dat vervelend gezeur.
maar dat zullen alle providers wel doen.