Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gompy2
gompy2 - 13-07-2014 15:46:39
Computers & Telefonie

Upc alles in 1 pakket

[quote=mfan schreef op zondag 13 jul 2014, 15:08]hallo allemaal,

ik heb een aanbod van upc gehad om alles in 1 pakket te nemen ik wilde vragen of er veel problemen met upc alles in 1 pakketten zijn ik heb nu telefonie bij tele 2 internet van kpn en telvisie bij upc hopelijk willen en kunnen jullie mij helpen alvast hartelijk bedankt sorry alvast voor eventueel trypfoutenquote:
upc biedt in nederland ongeveer 1,7 miljoen klanten toegang tot de wereld van televisie. hiervan hebben 1.100.000 abonnees voor digitale televisie gekozen. upc heeft in nederland 1.068.000 breedbandinternet abonnees en bedient 983.000 digitale telefonie abonnees.

we gaan er maar van uit dat dit juist is, en waarom ook niet.
bij zo'n aantal abonnees zul je altijd gevallen aantreffen die problemen hebben.
dat is niet alleen bij upc zo, maar ook bij ziggo en noem alle clubs maar op.
zelfs daar waar je nu bent, bij tele2 dus, zijn de klachten legio als je het zo in het algemeen leest, maar het aantal tevreden klanten zal ongetwijfeld het aantal ontevreden klanten vele malen overtreffen.
op jouw vraag is geen zinnig antwoord te geven.
je moet de conditie's goed vergelijken, de prijzen, die dingen die je graag wilt, of beter wilt hebben, en dan ga je kijken of je dat vind bij upc.

voor de goede orde, ik zit niet bij upc, ik zit bij een klein lokaal keuter-providertje.
suc6 met beslissen

note: zie dat zoekster me net voor is, maar was weer met iets anders bezig.. ;-)