Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 13-07-2014 17:08:14
Computers & Telefonie

Glasvezel telfort; 9 weken na aanvraag nog geen aansluiting. na hoeveel dagen mag je contact eenzijdig opzeggen?

U bent niet duidelijk genoeg om u vraag te beantwoorden. wat was de datum van aansluiting die u heeft afgesproken met telfort? staat daar iets over in uw contract? is dat een streefdatum, of een definitieve datum?

en wat bedoelt u met 'geen werkende aansluiting'? heeft u wel alle spullen in huis om de boel aan te sluiten? werkt er helemaal niets, of een klein gedeelte wel?