Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 13-07-2014 23:27:12
Computers & Telefonie

Upc alles in 1 pakket

Als ik u was zou ik de opzegging van kpn zelf doen. als u tenminste heeft besloten om over te stappen naar upc.
omdat u zowel bij tele2 als bij kpn een abonnement heeft lopen, loopt u het risico dat upc dat niet goed gaat afhandelen. je moet het nooit te ingewikkeld voor ze maken.

het nummerbehoud (telefonie) moet u via upc laten verlopen. maar zoals ik al eerder heb gezegd. het nummerbehoud lukt wel bij upc, alleen de mededeling naar tele2 toe dat dit inhoudt dat het abo daar wordt opgezegd, daar heb ik minder vertrouwen in. dus dat moet u in de gaten houden.

om geen risico te lopen, zou u het abonnement bij upc over drie weken kunnen laten ingaan, zodat de abonnementen bij tele2 en kpn nog een week extra doorlopen. dan heeft u een week overlapping van de abonnementen. u weet dan zeker dat u nooit zonder telefoon of internet zit.

overigens, mocht de nummerportering (dat uw nummer van tele2 overgaat naar upc) nog niet helemaal rond zijn bij upc op het moment dat alles wordt aangesloten, dan krijgt u zolang een tijdelijk nummer van upc tot de nummerportering rond is.

en meteen aan de bel trekken bij upc als er iets niet goed gaat.