Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sj
sjois1987 - 14-07-2014 15:01:23
Computers & Telefonie

Netwerk kpn/hi

Beste damaster,

bedankt voor je antwoord; maar ik kan niet verwisselen van provider aangezien ik nog tot december 2015 vast zit aan mijn abonnement. ik heb mijn simkaart in een totaal ander toestel gedaan en dat werkte niet. heb ook een andere hi simkaart in mijn toestel gedaan; geen verbetering. ten slotte nog een t-mobile simkaart in mijn toestel; ook niet veel beter.
ik wil graag, voor de resterende looptijd, met hi tot een fatsoenlijke oplossing komen. mijn vraag is of ik hier wel recht op heb of dat ik het moet doen met het antwoord van hi; maak maar gebruik van 2g en betaal maar voor 3g. en hoe kan ik dit het beste aanpakken? webcare en telefonische klantenservice werken niet mee.