Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gompy2
gompy2 - 14-07-2014 16:01:24
Computers & Telefonie

Netwerk kpn/hi

@sjois1987.
je schreef dat je een aantal jaren wel een goede verbinding hebt gehad en later niet meer.
is je telefoon altijd hetzelfde gebleven?
of heb je een andere genomen en is het toen verslechterd?

jouw provider moet leveren wat ze beloven.
je kunt een klacht indienen bij de geschillencommissie.
lees het artikel maar even bij de stichting de ombudsman en van daaruit kun je doorlinken naar de geschillencommissie.
klik-> http://www.deombudsman.nl/telecommunicatie/stappenplannen/klacht-over-telefoonprovider">klacht over telefoonprovider

quote:
de geschillencommissie behandelt klachten over:

de kwaliteit van de telefoonverbinding / het telefoonnetwerk.
daardoor functioneert uw vaste of mobiele telefoonaansluiting niet goed of heeft u problemen met internetten over de telefoonlijn.
de hoogte van de telefoonrekening
semafoondiensten van kpn telecom
openbare telefooncellen