Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gompy2
gompy2 - 15-07-2014 09:41:09
Computers & Telefonie

Geen krant vandaag

[quote=robben schreef op maandag 14 jul 2014, 20:03]ik ben abonnee van de courant de telegraaf en de tubantia, het gebeurt div keren dat ik geen krant ontvang . vandaag was het de tubantia die niet bezorgd werd. je moet bellen of mailen dat je geen krant hebt ontvangen . dat telefoneren kost dus ook geld . maar ik wil een krant van deze dag ontvangen .dat gaat dus niet . de gemiste krant wordt verrekend met het abonnements geld.
in de consumentengids (januari 2014) stond een artikel over deze problemen, ik ervaar dat zelf ook als irritant als de krant er eens niet is.
quote:

krantenbezorging.

in de consumentengids (januari 2014) publiceerde de consumentenbond de resultaten van een onderzoek naar krantenbezorging. daarbij bleek dat een aantal uitgevers van grote landelijke kranten de krant niet nabezorgen, wanneer deze niet binnen de afgesproken bezorgtijden in de bus wordt ontvangen. de bond voert daar actie tegen en heeft de betrokken uitgevers gevraagd hun beleid c.q. hun voorwaarden op dit punt aan te passen. klachten van consumenten, die aangeven nabezorging van de papieren krant op prijs te stellen, zouden gehonoreerd moeten worden.

klik-> http://www.consumentenbond.nl/campagnes/haal-je-recht/krantenbezorging/">krantenbezorging