Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 15-07-2014 19:46:34
Computers & Telefonie

Glasvezel telfort; 9 weken na aanvraag nog geen aansluiting. na hoeveel dagen mag je contact eenzijdig opzeggen?

[quote=trentrez schreef op dinsdag 15 jul 2014, 19:04]bedankt voor de reacties.
ik zal telfort dan een uiterlijke datum geven waarbij ze moeten zorgen dat alles werkt en ik anders van de overeenkomst met telfort afzie.

u moet zeggen dat u anders de overeenkomst ontbindt.

dateer uw aangetekende brief/mail. geef aan op welke datum de overeenkomst is aangegaan. (datum aanvraag)
wat er is afgesproken bij de aanvraag en in hoeverre telfort in gebreke is gebleven. dan noemt u een termijn waarbinnen de problemen moeten zijn opgelost. benoem ook het niet nakomen van afspraken wat betreft het terugbellen.

verzoek om een schriftelijk antwoord binnen bijv. 10 of 14 dagen.