Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

me
mein33 - 16-07-2014 09:26:04
Geldzaken & Recht

Product betaald, verkopen trekt zicht terug

U heeft klaarblijkelijk geen idee wat "klantvriendelijk" betekend.
u weet blijkbaar ook niet eens welke schade het meubel heeft, maar wil het toch hebben met korting.
dat kon dan wel eens op een flinke miskoop uitdraaien.
de leverancier gaat juist uiterst correct te werk, ik zou willen dat ze allemaal de problemen zo zouden oplossen.
ga naar de winkel, bekijk de schade en ga dan eventueel in overleg met de leverancier of u het meubel in deze staat wil accepteren en maak, indien de leverancier dit ook wil, een nieuwe prijsafspraak.
of laat het meubel herstellen en afleveren, makkelijker kan het toch niet.