Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

audb
audb - 16-07-2014 10:56:00
Computers & Telefonie

Glasvezel telfort; 9 weken na aanvraag nog geen aansluiting. na hoeveel dagen mag je contact eenzijdig opzeggen?

U geeft de verkeerde naam op van het bedrijf het hoort te zijn telfout!.
hopelijk gaat het u lukken om het contract te ontbinden en kies voor een kleinere provider die zijn veel beter.
wat is namelijk het geval, mijn buurjongen heeft telfort 50 mb glasvezel genomen en kreeg te horen dat hij ook werkelijk 50 mb up en down had maar in werkelijkheid kreeg hij 30mb (*) en downloaden was niet hoger dan zo 5 mb en dat hij niet de enige is blijkt wel uit de klachten die er zijn te vinden in forums.
* getest met www.speedtest.net
solcom en andere kleinere providers hebben wel een hogere snelheid dat komt voornamelijk door dat ze minder data transporteren en hun eigen servers hebben ipv kpn servers waar ook nog eens andere providers gebruik van maken.