Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pk49
pk49 - 16-07-2014 10:58:42
Computers & Telefonie

Glasvezel telfort; 9 weken na aanvraag nog geen aansluiting. na hoeveel dagen mag je contact eenzijdig opzeggen?

Heeft u de (nieuw) glasvezelaansluiting zelf geinstalleerd of heeft u een monteur van telfort dat laten dat laten doen? dit in verband met verantwoordelijkheden.is de glasvezelnetwerk aangelegd in uw wijk of is daar mee bezig? in mijn wijk is in juni glasvezel aangelegd en heb een aantal weken moeten wachten op activering.na deze activering heb ik het zelf geinstalleerd met een pakket van telfort en tot nu toe werkt het perfect.internet en tv.