Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

diumenge
diumenge - 16-07-2014 17:06:46
Geldzaken & Recht

Product betaald, verkopen trekt zicht terug

[quote=mein33 schreef op woensdag 16 jul 2014, 15:10]
als ik uw verontwaardiging goed begrijp dan had u van de verkopende partij verwacht dat hij/zij bij u aan huis was komen melden dat het betreffende meubel een beschadiging heeft opgelopen.
de tijd dat een dergelijke vorm van communicatie noodzakelijk was ligt al enige tijd achter ons, inmiddels zijn er vele communicatie middelen uitgevonden waarvan dagelijks door vele miljarden mensen gebruik van wordt gemaakt. een e-mail is er daar één van.
wat u doet is werkelijk een vorm van "spijkers op laagwater zoeken"
wat een onzin. het meubel is gekocht en afgerekend, als de verkoper dan ontdekt dat het meubel beschadigd is dan kan deze nog niet eenzijdig de overeenkomst verbreken. het gaat om de boodschap die wordt overgebracht, niet het medium. een telefoontje of persoonlijk bezoek met dezelfde boodschap is net zo klantonvriendelijk, alleen kan je er dan direct op reageren.

dat ze het meubel in deze staat niet willen leveren siert ze inderdaad, de manier waarop ze het afhandelen is niet veel beter dan de eerste de beste dozenschuiver.