Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

diumenge
diumenge - 17-07-2014 18:20:08
Geldzaken & Recht

Product betaald, verkopen trekt zicht terug

[quote=tenormin schreef op woensdag 16 jul 2014, 23:55]alfatrion, wat schrijf je nu voor onzin. de verkoper heeft, na de koop, ontdekt dat de kast beschadigd was. heeft koopster dat per email (wat zij onbeleefd vind) laten weten. geld word teruggestort. zou eerst eens goed lezen. dat die overeenkomst er was, dat is zeker. dat (de meeste) mensen geen kapotte kast willen, weten we allemaal. dus verkoper was zo netjes dat te laten weten. blijf toch niet altijd op strepen staan die er niet zijn. er is al ergens geschreven: als de kapotte kast was afgeleverd, wat had u dan gedaan? maar voorlopig horen we niets meer van de ts, dus of afwachten of het sterft een zachte dood. het topic, bedoel ik.

hoezo onzin? er is een overeenkomst, sterker nog het meubel is al afgerekend. dan kan je niet zomaar even een mailtje sturen dat het niet doorgaat.