Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

du
duinman - 17-07-2014 22:39:52
Computers & Telefonie

Betaling upc

[quote=ron530 schreef op donderdag 17 jul 2014, 16:32]het lijkt erop dat upc met het uithanden geven van de vordering ook uw contract heeft beƫindigd want normaliter worden na melding van de deurwaarder de bestaande diensten weer hervat. edoch zolang upc de betaling nog niet in het systeem heeft opgenomen is een nieuw contract afsluiten niet mogelijk. wellicht kan een kopie van de deurwaardersbrief opsturen/mailen de boel nog iets versnellen.

ondanks telefonisch- en mailcontact deurwaarder en upc geen actie van hen. heb diverse mails verzonden met als bijlage kopie brief deurwaarder dat het dossier is gesloten daar volledige betaling is ontvangen, totaal geen respons.