Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

du
duinman - 18-07-2014 07:53:54
Computers & Telefonie

Betaling upc

[quote=1953 schreef op donderdag 17 jul 2014, 23:23]iniedergeval sowieso wel heraansluitingskosten verschuldigd.

moet u wel abonnementskosten door blijven betalen? u kunt op dit moment upc als nalatig beschouwen, u had uw betalingsverplichting volledig betaald aan het incassobureau. beschouw het nu als een onrechtmatige daad zijdens upc, wanprestatie met het onvermogen om u direct weer her aan te sluiten.

we waren afgesloten en hebben sindsdien ook geen abonnementskosten betaald. geen signaal meer kunnen ontvangen van upc.
het vreemde is dat we per 3 juli wel weer kabel hebben (bij toeval kwamen we daar via telefonisch contact upc achter), dus we kunnen weer tv kijken via upc. maar geen pakket bestellen.