Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

boppe1943
boppe1943 - 18-07-2014 13:34:57
Vakantie & Reizen

Betrouwbaarheid goedkope aanbieders

[quote=domantwoord schreef op vrijdag 18 jul 2014, 11:32][quote=boppe1943 schreef op zondag 13 jul 2014, 13:27]wie heeft ervaring met tripadvisor en dat soort zaken?

ik. nog nooit problemen mee gehad. ik boek alleen niet meer via expedia vanwege de teleurstellende service die ik 1x heb gehad. hotelkamers geboekt, onderweg erheen was de weg afgezet i.v.m. een lawine. we zaten in the middle of nowhere, zonder telefoonbereik. via een alternatieve route zouden we tot diep in de nacht aan het rijden zijn geweest. we hebben elders moeten overnachten. expedia, noch het betreffende hotel toonde enig begrip: we kregen geen cent van ons al betaalde geld terug.

volgens mij is expedia is in deze alleen maar tussenpersoon en niet de veroorzaker van de lawine... ik zie dus de reden van het verantwoordelijk stellen en beschuldigen van expedia even niet............
en waar boek je nu dan?? wie zou dit wel vergoeden volgens jou en wie doet het wel goed??

@dom antwoord: goed gezien hoor, expedia heeft die lawine niet veroorzaakt. in dit geval konden we tot op de dag van aankomst voor een bepaalde tijd annuleren bij expedia, maar aangezien er geen telefonisch bereik was (ik schreef al, we zaten in the middle of nowhere) lukte dat niet. toen we terug waren in de bewoonde wereld en we wel konden bellen, was die tijd net 5 minuten verstreken. maar daar hadden noch expedia, noch het hotel een boodschap aan. nu is het zo dat men in de toeristen-, hotel- en luchtvaartbranche meteen het woord "overmacht" roept als er iets is waar de klant/gast de dupe van wordt. maar als, zoals in dit geval de gast met overmacht te maken krijgt geeft men niet thuis. het betreffende hotel niet, maar expedia ook niet, hoewel er bewijzen waren (foto's, krantenberichten). geen klantvriendelijkheid, geen servicebereidheid. waar ik nu boek? wat doet dat er nou toe. gelukkig hebben we maar 1x met overmacht te kampen gehad, dus ik heb geen idee in hoeverre anderen toeschietelijker zouden zijn geweest. maar één ding is zeker: expedia is dat niet.