Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

boppe1943
boppe1943 - 18-07-2014 20:03:55
Vakantie & Reizen

Betrouwbaarheid goedkope aanbieders

Reagerend op het bovenstaande:

beste domantwoord, zodra er zich opnieuw een soortgelijke calamiteit voordoet, (wat ik niet hoop) zal ik u laten weten hoe de betreffende booking site heeft gereageerd.

overigens (maar dit terzijde) vind ik uw term "beschuldigen van" buiten proporties. ik geef hier mijn ervaring weer. net zoïets als wanneer je b.v. in een bepaald restaurant hebt gegeten en het viel tegen. dan ga je daar een volgende keer niet meer naar toe. en vertel je dat desgevraagd aan anderen.

ik weet niet welke kleine lettertjes u gelezen heeft (ben er wel benieuwd naar, want ik heb geen kleine. lettertjes gezien, ze zijn allemaal even groot maar ik citeer art. 3.2 av van expedia: als een klant niet komt opdagen voor de eerste nacht van de reservering, en wil inchecken voor de daaropvolgende nachten van de reservering dan moet de klant de wijzigingen van de reservering bevestigen bij expedia, en wel niet later dan de oorspronkelijke datum van de check-in om te voorkomen dat de hele reservering wordt geannuleerd.

zoals gezegd, er was op de dag van aankomst tot een bepaald tijdstip de mogelijkheid om te annuleren. wij waren door die lawine en geen belbereik net te laat. expedia stond in z'n recht, maar sorry hoor, in een geval van bewijsbare overmacht/calamiteit en een paar minuutjes te laat bellen omdat er geen telefoonbereik was, dat vind ik niet klantvriendelijk.

i rest my case.