Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ru
rubbor - 21-07-2014 12:24:21
Computers & Telefonie

2x betalen voor internetabonnement kpn?

Oké nog meer toelichting (dank voor de reactie).
zij had al een abonnement bij kpn. in januari 2012 werd hier glasvezel aangelegd. zij kozen voor overstap naar upc, een totaalpakket. met overstapservice, enz. bij installatie moest de monteur echter constateren dat – zonder ingrijpende aanpassingen in de woning (afbreken marmerplaat van de schouw) – de glasvezelaanleg niet mogelijk was. er was niets anders mogelijk dan het terugdraaien naar de oude situatie, terug naar kpn.
na telefonisch overleg met de kpn bleek alles niet zo eenvoudig. alles was stopgezet. alles moest opnieuw aangevraagd worden. het oude vertrouwde telefoonnummer kon zelfs niet behouden blijven. ook niet na telefonisch aandringen voor deze decennia trouwe klant. het telefoonabonnement werd opnieuw aangevraagd (met nieuw nummer) evenals een nieuw internetabonnement, nu met een “pc veilig” pakket. hierbij werd een nieuw e-mailadres aangemaakt / gekozen (xxx@kpnmail.nl). het oude adres bij ‘hetnet.nl’ zou weg zijn.
de eerste betaling start op 27 maart 2012.