Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tijger1
tijger1 - 21-07-2014 13:34:53
Computers & Telefonie

2x betalen voor internetabonnement kpn?

Nog een beetje zeuren. upc levert mijns inziens niet via glasvezel. dat werkt simpel via de kabel.

maar goed, zij wilden overgaan naar upc en alles was stopgezet bij kpn. zijn daar bewijzen van? mailtjes, post?

toen moest alles weer opnieuw bij kpn, zelfs met een nieuw nummer. is daar pist van, mail?

dus nu worden sinds maart 2012 en voor het oude en het nieuwe nummer rekeningen geïncasseerd?

zou dan zeker niet akkoord gaan met die € 250,00.

ik weet niet op wat voor manier u al contact gehad hebt met kpn, maar doe dat vooral schriftelijk. dien een klacht in, beschrijf de situatie, doe daar eventuele bewijzen bij. eis de teveel bedragen terug. stel een termijn waarbinnen u antwoord verwacht, zeg 14 dagen. en schrijf ook dat u anders naar de geschillencommissie gaat.

dat kost een klein bedrag, maar als uw buurvrouw wint, krijgt ze dat ook terug.