Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

r.kemperman
r.kemperman - 22-07-2014 20:10:12
Geldzaken & Recht

Bedrag ten onrechte overgemaakt

Het is heel jammer, maar storneren kan je alleen bij automatische incasso's en niet als jezelf het geld hebt overgemaakt via internetbankieren, ideal of acceptgiro.
vooral met de nieuwe iban rekeningnummers is het 4 keer goed kijken of je de juiste gegevens hebt ingevoerd.

de bank gaat vragen aan het bedrijf of zij zo vriendelijk willen zijn om het geld terug te betalen. als zij dat niet willen, dan zit je met een groot probleem.

slimste is om ook even te googelen op het "oude" banknummer (dus alleen de laatste cijfers) misschien vind je op die manier het bedrijf en kan je als ze niet met de bank willen mee werken zelf nog contact leggen