Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

diumenge
diumenge - 23-07-2014 06:12:33
Geldzaken & Recht

Mogelijk opgelicht door tussenpersoon via justeat.nl

Lijkt mij eerder een storing, al contact opgenomen met de klantenservice?

[quote]25. ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, maar het geld is wel van mijn rekening afgeschreven. wat nu?

just eat verstuurt een orderbevestiging nadat de ontvangst van je bestelling door het restaurant is bevestigd. het kan hierdoor soms even duren voordat je deze ontvangt. heb je na een kwartier nog niets ontvangen? neem dan contact op met de klantenservice. het kan dan namelijk zo zijn dat er iets is mis gegaan bij het plaatsen van je bestelling. heb je al betaald, maar staat je bestelling niet in je bestelgeschiedenis? dan kan er een zogenaamde ‘invalid ideal’ zijn opgetreden. als de internetverbinding op het moment van betalen niet stabiel genoeg is of het betaalproces wordt te vroeg afgesloten, dan kunnen de betaling en bestelling van elkaar losgekoppeld raken. just eat ontvangt dan wel de betaling, maar niet de bestelling en daarom is de bestelling ook niet terug te vinden in je bestelgeschiedenis. neem in dit geval zo snel mogelijk contact op met de klantenservice. (http://www.justeat.nl/faq#25">bron)