Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Cookies
Cookies - 23-07-2014 06:15:25
Geldzaken & Recht

Mogelijk opgelicht door tussenpersoon via justeat.nl

je begrijpt er niets van ! tech2go.be is de oplichter! tunz.com werd alleen door de oplichter gebruikt om je betaling aan te verrichten. je zit nu uit onwetendheid een bedrijf te beschuldigen van oplichting.

als een oplichter een rekeningnr. van de abn of ing gebruikt, zijn deze banken dan ook oplichters???

webshops maken vaak gebruik van een payment service provider. de meest bekende is buckaroo; in dit geval betreft het tunz.com.

aangezien je niet bekend schijnt te zijn met het doen van ideal betalingen, zou het vetgedrukte hieronder wel eens gebeurd kunnen zijn.

25. ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, maar het geld is wel van mijn rekening afgeschreven. wat nu?

just eat verstuurt een orderbevestiging nadat de ontvangst van je bestelling door het restaurant is bevestigd. het kan hierdoor soms even duren voordat je deze ontvangt. heb je na een kwartier nog niets ontvangen? neem dan contact op met de klantenservice. het kan dan namelijk zo zijn dat er iets is mis gegaan bij het plaatsen van je bestelling. heb je al betaald, maar staat je bestelling niet in je bestelgeschiedenis? dan kan er een zogenaamde ‘invalid ideal’ zijn opgetreden. als de internetverbinding op het moment van betalen niet stabiel genoeg is of het betaalproces wordt te vroeg afgesloten, dan kunnen de betaling en bestelling van elkaar losgekoppeld raken. just eat ontvangt dan wel de betaling, maar niet de bestelling en daarom is de bestelling ook niet terug te vinden in je bestelgeschiedenis. neem in dit geval zo snel mogelijk contact op met de klantenservice.

bron: justeat.nl