Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tijger1
tijger1 - 23-07-2014 09:53:32
Computers & Telefonie

Harmony service center

Beetje "dom" van uw vriend om zolang voor een verzekering te betalen, terwijl het voorwerp niet meer in zijn bezit is. en al zou hij die telefoon nog wel hebben, dan nog was die verzekering onzin, wat dat ding zou niets meer waard zijn.

maar goed, nu regelt u al twee jaar de financiën en doet u een beetje "dom" door blijkbaar niet op de juiste wijze op te zeggen en al eerder betaalde bedragen te storneren.

dus kijk de polisvoorwaarden na wat de regels zijn en betaal per omgaande het gestorneerde bedrag.

anders kost het uw vriend nog veel meer.

logisch dat men u daar niet vriendelijk te woord staat.