Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

alfatrion
alfatrion - 24-07-2014 20:44:25
Computers & Telefonie

Canaldigitaal contract opzegtermijn

Ik raad eigenlijk iedereen altijd aan om bij klachten vooral schriftelijk te communiceren. en als mensen toch willen bellen, om dan het gesprek op te nemen. (maar dat is natuurlijk duur bij een gesprek van 7 uur.) daarmee voorkom je een welles-nietes situatie.

mijn inziens is hier sprake van toerekenbare tekortkoming van de kant van cd. de dienst waarmee snel internet van rond de 50 mbps haalt nog niet eens de helft. bij deze route moet u de verkoper wel in gebreke stellen voordat u kunt ontbinden.

u heeft het over de bedenktermijn. heeft u het product voor of vanaf 13 juni online besteld? en ging het om 7 dagen of 7 werkdagen? heeft de verkoper u schriftelijk gewezen op de bedenktermijn?

welke reden heeft cd aangegeven voor de opzegging per 2016? heeft u niet alleen internet gekregen maar ook een modem? en huurt u deze of heeft u daarvan het eigendom gekregen?