Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

vodafonewebcare
vodafonewebcare - 25-07-2014 13:02:48
Computers & Telefonie

Klacht mbt. vodafone abonnement

Beste inquisitar,

je kunt uiteraard bij ons terecht met deze klacht en ik kijk graag voor je na wat er te zien is in onze systemen. vervolgens kunnen we bepalen of deze kosten wél of niet terecht zijn.

bij een vodafone red abonnement wordt er een sms notificatie verzonden bij +/- 75% en 100% verbruik. als er geen sms is verzonden, dan zouden we dat terug moeten kunnen zien in ons systeem.

je geeft aan dat er 's nachts vaak verbinding te zien is. een smartphone/tablet probeert vaak verbinding te maken met internet. veel toestellen schakelen over naar mobiel internet in stand-by stand. dit gebeurt dus ook als je niet actief gebruik maakt van je smartphone/tablet en ook als je slaapt. via de toestelinstellingen kun je het verbruik echter wel beperken door te zorgen dat applicaties niet automatisch mogen updaten via het mobiele netwerk.

kun je een kopie van je klacht en onderstaande gegevens e-mailen naar: webcare.nl@vodafone.com? gebruik als onderwerp voor de e-mail:

kassa | inquisitar | 25 juli 2014 | klacht mbt. vodafone abonnement

we hebben de volgende gegevens nodig:
- mobiele nummer
- klantnummer
- adres, postcode en woonplaats
- geboortedatum
- de laatste 4-cijfers van je bankrekeningnummer

groet, robbie


vodafone 24/7 web crew