Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gompy2
gompy2 - 25-07-2014 17:18:37
Computers & Telefonie

Wie adviseert laatste der mohikanen over aanschaf mobieltje?

Even een toevoeging op aurora1 v.w.b. het opwaarderen via een account.
ik bel zelf ook al jaren via simyo, uiteraard vanwege het goedkope tarief, maar ook, omdat het een dochter is van kpn, het gebruik maakt van het netwerk van kpn.
het opwaarderen kan ook automatisch gebeuren.
als het beltegoed onder de 2 euro komt kun je aangeven dat het automatisch opgewaardeerd wordt (minimaal 10 euro), tenminste zo heb ik het.
bij simyo kun je ook altijd en overal opwaarderen via je mobiel. activeer dit eenmalig via mijn simyo. je kunt dan altijd opwaarderen en je saldo controleren via de gratis opwaardeerlijn 1244.

verder zou ik het forum eens bezoeken en bekijken hoe men daar met de klanten omgaat en problemen opgelost worden als die gemeld worden.
een verademing, echt.
klik-> https://forum.simyo.nl/">simyo forum