Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 25-07-2014 21:59:45
Computers & Telefonie

Schrikbarend hoge rekeningen na opzegging abonnement vodafone

Dit is een heel moeilijke kwestie. vodafone legt nl de bewijslast bij u. en zie maar eens echt te bewijzen dat die data niet zijn verbruikt. men heeft overal een antwoord op. waar ik me wel over verbaas, is er geen waarschuwings-sms verstuurd?
dat is volgens mij wel de gedragscode.

dagelijks komen er klachten over dit gedoe binnen. ach wat, laat ik u nog een medestander tonen die zich vandaag hier ook aanmeldde
klik http://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/vadetail/klacht-mbt-vodafone-abonnement/?vhash=c749c73j&chash=5cc11c88805525326438cd769a82a5d7">hier
dit gaat maar door, dag in dat uit en er gebeurt niets.

bij kpn zijn dit soort klachten een zeldzaamheid. bij tele2 heb je ook die klachten, maar vodafone spant echt de kroon.

(wees maar blij dat u bij ze weg bent, ze jagen iedereen de vodafonetent uit met dat hoge dataverbruik)