Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ni
nicoleengelhard - 25-07-2014 22:07:07
Computers & Telefonie

Schrikbarend hoge rekeningen na opzegging abonnement vodafone

Ja ik heb wel een sms gehad met hoog data verbruik maar dit was 1 dag nadat de nieuwe datum in was gegaan dus ik dacht dit is van vorige maand nog en dan nog het is gewoon echt niet mogelijk ik ben de hele dag binnen van smorgens tot savonds met wifi en die werkt gewoon want anders doet mijn radio op de laptop het ook niet. kijk als ik nou eens buiten de deur zal werken en veel onderweg ben dan kan ik het nog eens begrijpen maar ik ben vorige maand en deze maand nauwelijks buiten geweest en de dagen dat die jongen doorgaf als extreem verbruik was is gewoon aan het werk en heb ik de telefoon niet in de handen gehad (ligt gewoon achter mij) van deze maand heb ik overigens geen sms gehad dat ik veel data verbruik had. er klopt gewoon iets niet. ze denken gewoon die mevrouw gaat weg en de rest van de familie ook dus laten we maar eens het onderste uit de kan proberen te halen want die mensen kunnen het toch niet bewijzen want als de specificaties opvragen dan kunnen wij ons beroepen op het prive gebeuren van de klant dat we die niet vrijkunnen geven dus niet kunnen vertellen waaraan het precies verbruikt is. ik ben echt heel benieuwd hoe dit opgelost gaat worden.