Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ni
nicoleengelhard - 25-07-2014 23:16:25
Computers & Telefonie

Schrikbarend hoge rekeningen na opzegging abonnement vodafone

Ja en dat is het mooie ik zei meneer vertel mij dan maar even wanneer en hoelaat. dus de meneer had die gegevens erbij gepakt en zei nou die en die datum zo en zo laat. ik heb mijn agenda erbij gepakt en daarin staat precies hoelaat ik een klant had en tot hoelang deze duurde en ik kon tijdens deze behandelingen (massages) mijn telefoon niet vast gehad hebben. maar die meneer beweerd dat zijn gegevens juist zijn. ik heb toch de specificaties op gevraagd en dan maak ik gewoon fotos van de afspraken in mijn agenda (dat is mijn bewijs dat ik niet gebruik heb kunnen maken van mijn telefoon op die tijdstippen) ik hoop dat kpn dit soort geintjes niet gaat doen. ik word iedergeval nooit geen klant meer van vodafone.