Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sj
sjois1987 - 29-07-2014 10:49:38
Computers & Telefonie

Netwerk kpn/hi

Update voor de geïnteresseerden: er zijn de afgelopen tijd een aantal mensen op bezoek geweest welke inderdaad kpn of hi als provider hadden en inderdaad; geen 3g netwerk en slecht bereik. deze nummers genoteerd en naar hi verzonden zoals ze gevraagd hadden. nu komen ze weer met de volgende voorwaarde; deze mensen moeten ook weer een klacht indienen en vervolgens wordt weer aan hen gevraagd om meer nummers te verzamelen. al met al worden we zo allemaal aan het lijntje gehouden en van het kastje naar de muur gestuurd. dit lijkt op een spelletje "de aanhouder wint".
ik heb ze nog éénmaal verzocht om binnen 1 week met een passende oplossing te komen en anders onderneem ik andere stappen want als we zo doorgaan is het december 2015 en is mijn abonnement afgelopen.
ze waren overigens niet erg blij met mijn post hier...