Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

kaasbroodje
kaasbroodje - 29-07-2014 13:11:58
Computers & Telefonie

Extreem hoge internetkosten vodafone

[quote=shanvs schreef op dinsdag 29 jul 2014, 13:08]ik neem aan dat ik zelf wel moet kunnen inzien hoe mijn rekening tot 265 euro is gekomen? en ik ben de enige die mijn telefoon heeft gebruikt.

ja, dat limiet is ook van toepassing op mijn abonnement. als ik inlog op my.vodafone staat er ook dat er een limiet van 60.50 op staat en dat ik dit eventueel zou kunnen ophogen als ik dat wil.

providers mogen ( dit is wettelijk bepaald ) alleen registreren met wat en wanneer je verbinding maakt. hoe die mb's tot stand komen mogen ze niet opslaan op een manier dat ze dit terug kunnen koppelen aan een gebruiker. dus een wet die je moet beschermen kan dus ook voor problemen zorgen.